onsdag den 8. oktober 2008

Hader Postdanmark deres kunder?

Som stor tegneseriefan, og især på grund af en stor kærlighed til de gamle belgiske klassikere, abonnerer jeg på Splint & Co bogserien.
hver anden måned modtager jeg et nyt flot bind i serien, og hver gang glæder jeg mig til at læse om Splint og Kviks eventyr i de glade 50'ere, altimens jeg får mig en ordentlig..ahem!..skider.


MEN!...2 gange ud af 4 leveringer (!) har jeg modtaget bog-pakken med et ordenligt tryk 16 i det ene hjørne.
Jeg har hver gang ringet til Egmont, som har været flinke nok til at sende et nyt fejlfrit eksemplar, helt uden omkostninger. Se det er god service!

Men det får mig til at undre mig over, hva' fa'en det lige er Postdanmark laver med vores pakker?
Spiller de Baseball med dem? Pakke Hacky Sack? Måske de har gang i en lille fodbold-turnering, dog med det minus at de mangler en bold.
Jeg ved det ikke.

Et eller andet sted har jeg lidt på fornemmeren at det kunne være noget personligt. At de ganske enkelt har set sig sur på lille mig, sikkert fordi jeg ofte bestiller tunge bog-pakker og andre besværlige genstande fra Amazon og lign. steder.
Måske min postkasse er for kedelig og hænger skævt, måske mit hus er malet i den forkerte farve, hvad ved jeg?

Men jeg har bare en stærk fornemmelse af at de er efter mig...Jeg VED de er efter mig!

Jeg burde tage en syge/pjække dag i morgen, bare så jeg kan holde øje med budet...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej TP - jeg tror simpelthen at det er den nye trend der breder sig. "HappyPackageSlapping" - du ved der hvor postarbejderne i deres røde uniformer tæver løs på tilfældige og sagesløse pakker - kun for at filme det med mobilen!! Har du prøvet på UTube at søge på Happy-Package-Slapping??? Det kan være din pakke er med?
Kh Peterp